Help:FastCCI/ar

From Wikimedia Commons, the free media repository
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of a page Help:FastCCI and the translation is 74% complete. Changes to the translation template, respectively the source language can be submitted through Help:FastCCI and have to be approved by a translation administrator.

الواجهة المتقدمة

FastCCI هي أداة تظهر في أعلى تصنيفات الصفحات كزر بسيط ذو جزئين، حيثُ تظهر بشكل فوري جميع الصُور المختارة والصور ذات الجودة والقيمة، وتقوم بالبحث في جميع التصنيفات الفرعية. تُساعد هذه الأداة في زيادة القدرة على اكتشاف الصور ذات الجودة في كومنز.

الواجهة المتقدمة

يمكن الوصول إلى الواجهة المتقدمة من خلال القائمة المنسدلة والتي يتم تفعيلها من خلال الجزء الأيمن للزر، من خلال خيارات هذه القائمة يمكن تنفيذ بعض التقاطعات في التصنيف.

يعمل خادم الواجهة على مشروع ويكيميديا كلاود في بي إس (ويمكن تحجيمه من خلال إضافة المزيد من التقاطعات). لا تتجاوز أوقات الاستجابة في التصنيفات النموذجية جزء من الثانية، أما الاستعلامات التي تأخذ فترة أطول فأنه يتم تحديث الحالة الخاصة به (بواسطة ويب سوكتس، إن وُجِدَ) وعرض التقدم للمستخدم.

Technical problems

As many things in real life, this gadget may not always work. Fortunately, you can check the current status from this page:

https://fastcci1.wmflabs.org/status

In case the status page reports an error, or in case the status page itself is clearly not accessible, please contact one of the server maintainers from this page:

wikitech:Nova Resource:Fastcci

روابط خارجية